Hollywood Undead

Comin' In Hot

-

Hollywood Undead

Sáng tác: Đang cập nhật

Thể loại: Âu Mỹ, Rap / Hip Hop

00:00 / 00:00
Bài hát Comin' In Hot được trình bày bởi ca sĩ Hollywood Undead thuộc thể loại bài hát Âu Mỹ, Rap / Hip Hop. Bạn có thể nghe online, download (tải bài hát) Comin In Hot tốc độ cao về máy với các chất lượng 128kbps, 320kbps, lossless hoàn toàn miễn phí.

Lời bài hát Comin' In Hot

"Comin' In Hot"

[Intro.]
If you got jack in your cup,
Go raise it up [x3]
If you ain’t got enough,
Go fill it up [x3]

[Chorus:]
I'm gonna chase this whiskey with Patrón,
I wanna girl on my lap and a jägerbomb;
I'm comin' in hot, you heard me
And I'ma make it rain on the girl who serves me
I drink a fifth of vodka till it’s gone
And if it feels so good then it can't be wrong
I'm comin' in hot, you heard me
And we be taking shots and if not you nerdy

[Charlie Scene]
We only leave a pre-party to go party some more
I'm already shit faced before I walk in the door
This girl's rubbin on my leg, I never met her before
And now she’s making her way down to my gentleman sword

Might be the drugs talking or the shots of patron
But these bitches look like models and they're ready to bone
I'll take 'em back to my parents’ house, we'll be home alone
Slapin chicks and have 'em yelling like Macaulay Culkin

She's tearing it up
Yeah she’s dancing her ass off
This girls like a Mac the way she’s riding my laptop
I’m trying to get my rocks off so don’t try to cockblock
I’ll grab my sawed off and I’ll blow your cock off

You know we drink so much
We getting drunk for weeks
We drink so much goose,
We turning into geese
Me and my crew flap a V through VIP
These bitches play my skin flute like they’re Kenny G

[Chorus]

[Hook]
If you got jack in your cup, go raise it up
If you ain’t got enough, go fill it up
If you had too much, don’t throw it up
And if you ain’t got shit, throw your hands up

[Funny Man]
Get gone with it, there's nothin' wrong with it.
Take shots, don't stop, sing along with it.
I wanna feel you bounce, girl go up and down.
Take shots, won't stop till I'm passin' out.

[Charlie Scene]
Girl get down, you can have more,
and you can shake your hips around on my man sword.
You're gonna have to rock this house, I'm your landlord.
So let your sweat drip down on the dance floor.

[Funny Man]
I ain't try to go home with, nolla nolla.
We can hit the dance floor when you, wanna wanna.
Girl you know you're feelin' me so, holla holla.
Cause everyone compared to me is, nada nada.

[Charlie Scene]
Okay dawg, this has gone on for way long.
Can't quit my day job till I'm played on K-Rock.
It's chaos! I'm in the club with my shades on.
And I'm about to smack that like I'm Akon.

[Chorus]

[Hook x2]

[Chorus]

If you got jack in your cup,
Go raise it up [x3]
If you ain’t got enough,
Go fill it up [x3]

If you got jack in your cup,
Go raise it up [x3]
If you ain’t got enough,
Go fill it up [x3]

Đóng góp lời bài hát chính xác hơn
Xem toàn bộ ▼